30 Aralık 2012 Pazar

Yılbaşı Pastamm

Yılbaşı bu, pastasız olur mu hiç?, diyerek gecenin bi vakti kalkıp pasta yaptım. Pasta kolay da, katlı olduğu için pişirme süresi uzuyor.İçine ne mi koydum: bir kek ne istiyorsa onu.( 3 yumurta, 2 bardak şeker, süt, yağ, kabartma tozu ,vanilya ve un, biraz da limon kabuğu rendeledim)
Tepsiye alüminyum folyo yayarak, karışımı üç seferde pişirdim.






İnce katlarımız böylece hazır oluyor. üçüncü fırında:)
sonra da pişirdiğimiz pudingi aralarına ve üstüne sürüyoruz.
pastanın süslemesi size kalmış, ben her daim aşk için kalpli çikolatalar koydum. Servis ederken de meyve dildim üstüne.
Afiyet olsun, basit ama lezzetli bir tatlı oldu. Hatta yılbaşı gecesini beklemedik, biz yedik:)













Yılbaşı Şekerparesi:)
Yanına da bi şekerpare yapıverdim, pasta pişerken. Eşim çok sever şerbetli tatlıları. Bu da onun için. Malzemelerimiz:
  • 4 bardak un
  • 2 yumurta
  • 1 kabartma tozu
  • 1 paket margarin
  • üstüne yumurta sarısı sürüp, ister badem ister fıstık koyuyoruz
  • şerbeti için de: 3,5 su bardağı şeker ve 3,5 su bardağı su









Bir koca tepsi tatlımız var artık. Şekerpare soğuduktan sonra şerbetini ılık olarak haşladım. Afiyet olsun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder