24 Aralık 2012 Pazartesi

Yeni ahşap tepsim


Uzun zaman önce başladığım bir çalışmaydı. Ara ara elim gittiği için ancak bitti. Yine transfer tekniğiyle yaptım. Ve soluk renkleri daha sonra canlandırdım. Bir kaç kat vernik ile çok güzel bir hale geldi.

Belki transfer tekniğini bilmeyenler ve bilmek isteyenler olabilir, (Ben mesela, ahşap boyama yapıcakken araştırıyordum, bloglarda şu teknikle yaptım, bu teknikle yaptım yazıyorlardı ve ben bilgi alamıyordum, o yüzden yani yoksa çok şey bildiğimden değil-hatta belki yanlış biliyorumdur birileri düzeltebilir) çok az bahsedeyim.
Ahşap objemizi önce bir kat boyuyoruz, kurumasını bekliyoruz. sonra desenimizin ön yüzüne transfer tutkalını sürüyor ve yapıştırıyoruz. En az 1 gün beklemesi gerek. Ertesi gün( benm gibi günler sonrasında yapmayın, hem canınız istemiyor hem de daha zor oluyor) parmaklarımızın uçlarını ıslata ıslata ovalıyoruz desenimiz ortaya çıkana kadar. biraz soluk oluyor resmimiz o yüzden boyalarımızla biraz üstünden geçiyoruz.Ve vernikliyoruz tüm boyalar kuruduğunda.

En son olarak da bol fotoğraf çekip blogumuzda yayınlıyoruz, kullanmaya da kıyamıyoruz, seyredip duruyoruz sadece:)

8 yorum:

  1. Ayy, ne zamandır fotoğraflara bakıyorum, tablo gibi olmuş, bayıldım. Desenin üzerinden geçmen, kenarlara taşmalar çok güzel olmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Çok sevindim beğenmenize:)) ama biraz yardım aldım tabi, daha ilk çalışmalarım:))

    YanıtlaSil
  3. ayyyhhh maviş maviş çok cici olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim roseone:))

      Sil
  4. :))
    evet yahu. yazmalısın bence açık açık. bu blogçuluğun yazılı olmayan bi kuralı.
    ama çok şaşkınım bu tepsiyi de ne zaman yaptın.ne kadar güzel.bence duvara as,çak çivini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle haklısın:) işte 2arada1derede yaptım:P haftasonu çalışmalarından biri.. boyaya verdim kendimi...yakında tablolara geçebilirim, sana rakip:)

      Sil
  5. Çok güzel olmuş güle güle kullan:) hakikaten tablo gibi duruyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)) evet ben de çok beğendim:))

      Sil