19 Aralık 2012 Çarşamba

Kar Küreeeemmmmmm




Ve fikir yine Pekcokseyindeftericisi nin. Ufak tefek değişiklikler yapmak da bana kaldı. ama çok sevdim ben bunu. Köpükler yapıştığı için pek görünmüyor içerisi, çok kar yağmış canım:) Noel Babanın üstünde durduğu bir hediye paketi, ufacık tefecik bir çam kozalağı, yanında da kardan adama benzemeyen bir kardan adam:) Hatta eşceğizim dedi ki: Bunu (kardan adamı) burdan kaldır korkarım ben:) o kadar da çirkin hani.. Ama ben sevdim, hatta bayıldım, karşısına geçip de kahkaha attım, gülmekten de çatladım walla. Üstüne de mum koydum, bugün buranın ennnn meşhur marketinden aldığım küçük pullardan yapıştırdım, tahmin etmediğim ne güzel pullar çıktı içinden. Televizyonumuzun yanına kuşlarımın dibine koyuverdim. Çok şirin, Çok tatlı hakikaten, bakıp bakıp seviniyorum.





6 yorum:

  1. nasıl datlu nasıl komik ama işte ne güzel mutlu edici bi o kadar da huzur verici...eline sağlıkk

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok şeker olmuş :) ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim sevgili aslı:))

    YanıtlaSil