22 Kasım 2012 Perşembe

Kolyelerimmmmm


yapıp yapıp bozduğum kolyeciklerim. pekcokseyindeftercisi 'nden aldığım tarifle yaptım bunları. ilk denemem tam bir fiyaskoyla sonuçlandı ve cıvık cıvık olan hamurumu atmak zorunda kaldım. pes etmedim. bir daha hazırladım. bu seferki daha bi güzel oldu. En sağdaki notalı kolye ucunu bayağdır istiyordum. hamuru hazırlayıp yaydırdım ve kare dikdörtgen arası bişey kestim.Tam düz değil ne yüzeyi ne kenarları. Eski kolyelerin derisini de taktım hemen ucuna. Çilek kolyeyi küçük kardeşime, kiraz kolyeyi de büyük kerdeşime yaptım. Onları elimle şekillendirdim ve kuruması da kalın oldujları için azıcık uzun sürdü. 2 gün falan. sonra boyadım ahşap boyalarıyla. Kurdelerle falan da süslendi işte.

5 yorum:

  1. Çilekliyi çok beğendim,bence ilk deneme için çok güzel olmuşlar.güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Beğendiğinize de çok sevindim.

    YanıtlaSil
  3. hepsi çok güzel olmuş.sen bu işi bırakma.notaları da nasıl düzgün çizmişsin, resim az büyük olsa çalardım valla, şarkıyı.ama çileğin noktaları siyah olmaz mı:)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederimmm:) İstiklal marşının ilk notaları.ya dün bişey boyuyordum(biliyosun sen) siyah yaptım noktaları ama beğenmedim. beyaz daha iyi oldu sanki.. aman benm istediğim olmuyor mu şu boyama işinde:))) hamur yapmak zor ya.yoksa zevkli gerisi...

    YanıtlaSil
  5. çilekli olan çok güzel olmuş :)
    bana da beklerim

    YanıtlaSil