15 Kasım 2012 Perşembe

Ahşap boyama Tepsim


Yine uzun uğraşlar sonunda bitiridğim bir el çalışmam. İlk ahşap boyama tepsim. Aslında bu bir hediye. annem için yaptım. ama henüz veremedim kendisine. Ziyaretine yetiştiremediğim için veremedim. İlk memlekete gidişimde büyük ihtimal. Kendisine de sürpriz bieşy hazırladığımı söyledim ama olmadı. Çok kısa zamanda bitirilecek işi ağır ağır yaptığım için (zamanım yok ondan) böyle oluyor.

Resmi transfer tekniği ile yapıştırdım. En zahmetli kısmı da resmin beyaz kısmının çıkarılması. burdan ne kadar tembel biri olduğum anlaşılıyor sanırım. O kadarcık şey bile zor geldi, siz düşünün. renkler biraz soluk olduğu için renklendirdim. Tepsi öce kahverengiydi, çok koyu geldi gözüme. Bu yüzden tekrar boyamam gerekti. Kahverenginin kapanması da kolay olmadı hani. Böyle renkli daha şeker oldu. Capcanlı.
Ahşap boyama yapmayı çok istiyordum ne zamandır. Gerçekten çok eğlenceli ve zevkli. Hele de bitip şöyle bir bakınca.

14 yorum:

  1. çok güzel bayıldım çok beğendim cidden harika ellerinize sağlık boytlu boncuk boyalarıda çok seviyorum renk katmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.ilk deneyimim oldu. pek anlamadım nasıl olduğunu. yorumunuz içime su serpti:)

      Sil
  2. rengarenk olmuş,iç açıcı bahar baharr.eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Desen de renkler de çok hoş ve uyumlu,ellerine sağlık.

    Siftah olmuş artık devamını bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. İnşallah devamı da gelir.zaman bulabilirsem yapıcam, çok hoşuma gitti gerçekten.bir de tabi size verdiğim söz vardı:)

      Sil
  4. çok güzel olmuş. ende çok istiyorum ahşap boyama ama bakalım ne zaman kursuna giderim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yakın zamanda dene bence. kursa gidemesen de nette videolar kesin vardır. bakıp yapabilirsin.

      Sil
  5. sonuç çok harika olmuş!! desen seçimi de çok güzel. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.beğendiğinize sevindim:)

      Sil
  6. harika olmuş...herşey çok güzel blogunuzda ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Çok sevindim beğenmenize:))

      Sil
  7. çok güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil