9 Şubat 2013 Cumartesi

Ufacık Tefecik Şeyler

Hayli olmuş yazmayalı. Tatil modumdayım hala. Ama maalesef bitmekte. Şu aralarda pek bişey yaptığım yok. Kafamda onlarca projem var. Ama nasıl yapsam bilmediğimden kalıyorlar, başlayamıyorum. Bakalım ilerleyen günlerde onlar da olur inşalllah. Bunlar da öylesine arada oluverenler.

* İğnedenliğim
Keçeyle yaptım. İçine de pamuk koydum. Pek tatlı bişey oldu.

* Bilekliğim

İnci boncukçudan aldığım malzemelerle oldu bu bileklik. birkaç küçük obje ile çok hoş bişey oldu. zincirin arasından da kırmızı kurdeleyi geçirdim.



*Yakam



Tuhafiyeden aldığım bir parça bu. Adını tam bilmiyorum. Ne derler. Fisto gibi bişey. Yaka olacak şekilde iç kısmından büzdüm ve diktim. Çiçeklerin ortasına ve yapraklarına boncuk diktim. Beyaz olduğu için pek görünmüyorlar. Renkli boncuk olsa daha çok belli olacak. siz öyle yapın lütfen. Hem kolay hem çarçabuk olacak bişey.

6 yorum:

  1. yakan çok güzelll.hatta bnm gibi yaka sewmeyen biri için bile.
    bi de iğne yastığın da uykumu getirid puf puff. eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beğendiğin için. ooowwww o zaman çok sevindim. di mi pek pofuduk oldu, sorma:)

      Sil
  2. Çok güzel olmuşlar elinize sağlık. Özellikle iğnedenliğe bayıldım :)
    Blogumda sizin için mim var ilgilenirseniz
    http://siyahbeyazbaykus.blogspot.com/2013/02/ilk-mimim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. ilgilenirim,hemen de bakarım,merak ettm.

      Sil
  3. HER ŞEY ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR

    YanıtlaSil