25 Aralık 2012 Salı

Ahşap Kahve Tepsim

Haftasonunda boyadığım tepsiciğimie dün kolay transfer uygulamıştım. bugün vernikledim ve hemen bloguma koyuyorum. Çok hoşuma gitti, minnacık tepsi.

Aslında krem bir tepsi istiyordum, kıvamını ayarlayamayaınca üstüne tekrar beyaz bıyadım. İçi azıcık krem oldu, dışı beyaz. Aldığım kolay transfer desenini köşelere koyduğum kısımları kestim. Üstünde şeffaf bir şey(adını bulamadım) vardı, onu kaldırıyoruz ve yapıştırıyoruz. Beyaz bir kağıdı var zaten,onu da suyla ıslatıyoruz. 20 sn bekletip kaldırıyoruz, hafifçe yine ıslatıyoruz.azıcık da kuru bezle siliyoruz. Desen kuruyunca vernikliyoruz.

Tam istediğim gibi bi desendi,çok beğendim.

İki kişilik kahve tepsimiz....

4 yorum:

  1. bak şimdi bu tepsiye 2 de kırmızı fincan boya sen:) bilaire ucuz beyaz fincan nereden bulursun adres de veririm:)
    çokk güzel olmuş.hazır transfer de iyi fikir, düzgün olmuş.hem de pratik.desen de çok güzel. eline koluna sağlık:)bol köpüklü kahveler...

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım.çok sevindim beğendiğine. hmm walla iyi fikir, hemen boyarım, sen boya de yeter ki:))

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğendiğinz için:)

      Sil