30 Mayıs 2013 Perşembe

papatyalar


Çok sevdiğim papatyalar. Onlar bile bazen mutlu etmiyor olabilir. Neden biz söz geçiremiyoruz hayata? Bizi mutsuz edecek seçimler yapmak zorunda kalabilyoruz ki? Gerçi diyorum ki belki böylesi iyi olacak, belki sonu mutlu olacak. Sadece masallar bitmiyor di mi mutlu sonla. Geçen sene yapamadığımız başlangıç bu sene gene buldu beni, bizi. Sanırım olucağın önüne geçemiyoruz. Ya da hep böyle daha iyi olacak da yine de arada bir yüreğim ağzıma gelerekten mutlu mesut hayatıma devam edicem. İşte bilemiyorum ki. Kaderin cilvesi de bu zaten dimi. Bilsek neler olacağını sonunda yaşanası olmazdı hayat. Neyse diyerek bu günlerin tadını çıkarıyoruz. Tatil yaklaşıyor ve ben bununla bile mutlu oluyorum. Bu papatyalar kadar sade hayatım ve ben bayılıyorum bu sadeliğe. Yalansız, riyasız, eşimle mutlu mutlu, dolu dolu. Böyle devam etsin hep ve papatya papatya sürsün günler....

2 yorum: