15 Mayıs 2013 Çarşamba

Her şeyi kaplıyoruz

Dün gece ne varsa ne bulduysam evde oturdum kapladım can sıkıntısından. Ama fotoğraf makinesinin pili bittiğinden çekemedim hepsini, yarına umarım onları da koyarım. Bahar yorgunluğu da değil benm ki onu çoktan atlattım. Bilemedğim bişeyler, çok şey yapasım var, ama yerimden kalkasım yok. Planlarım var, ama nerden başlasam bilesim yok. E yaz da geliyor. Tatil düşünceleri şimdiden sardı, çok severim ben yazı. Planımız hazır zaten de ben extradan bi yerlere gitme peşindeyim. Şöyle dolu dolu bi yaz olsun inşallah.

Evimizin mutfağından çektim, adını bilmediğim bir ağaç. Morumsu mavimsi çiçekleri var ama artık savruluyor, meyvesi de yok:(




Tuzluk, şekerlik ve makarnalık:)  Birkaç kutuyu kapladım yapışkan kağıtlarla. Kapaklarına da çiçekli yapışkanlar. Biraz değişiklik olsun istedim elimi attıklarımda.

Bunlarda logolu bardaklarımız. Çiçekli yapışkanlarla kamufle edildiler. Bence hoş oldu. Çıktıklarında yine başka desenler yapıştırıcam, sürekli değişecek.

8 yorum:

  1. Nerede "kutu kaplama" lafı geçse hemen bakarım :) güzel olmuş elinize sağlık ayrıca bardak kamuflaj fikri süper :)
    Yaz gelince kızım olmasına rağmen benim bile yerimden kalkıcak halim yok :)
    Güzel bir yaz geçirmenizi ve güzel yazılar yayınlamanızı bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beğendiğiniz için. Bardaklar en azından daha güzeller şimdi, ele alınası var dimi:) İnşallah siz de güzel bir yaz geçirirsiniz kızınızla beraber, güneşin keyfine varın, zira çok çabuk geçiveriyor kendileri:)

      Sil
    2. Biz Isparta-Antalya arası mekik dokurken baya bekledik yazın gelmesini :) Güzel geçsin inşallah hepimiz için. Bu arada herkesin Kandili mübarek olsun....

      Sil
    3. teşekkürler sizin de kutlu olsun:)

      Sil
  2. Logolu bardakları kaplama fikrine bayıldım bende, hemen evdekilerle bir şeyler yapacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle kaplayın ve şık şık kullanın:)

      Sil
  3. Çok hoş olmuşlar canım.Kaplamayı ben de çok seviyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil