24 Şubat 2013 Pazar

Bugünlerde..

Hala canlanasım yok, ameliyattan sonra kendimi korumayı fazla abarttım, hiçç bişey yapmıyorum, yapasım da gelmiyor. arada içimden bi ses "hadi" diyor ama duymazdan geliyorum.
Bişeyler yazmalıyım en azından yapamasam da. Şöyle bi başlayım:

*Sevgililer Gününde eşceğizime yaptığım hediyem. üstünde resmimiz olan altına da bulmaca hazırladığım, kenarlıklarını PekçokŞeyinDeftercisi ile topladığımız deniz kabukları ve küçük taşlarla süslediğim çerçeve. Burdan görünmese de arkamızda Antalya kıyıları var. Teleferikle çıktığımız dağın tepesinde çekilmiştik. Bulmacam da ikimize dair sorulardan oluşuyor. 3. resmin üstündeki melek kanatlı kolye de bana aldığı kolye. Pek güzel, pek şirin.






* Saçım için aldığım ama kaş, kirpik, cilt için de kullanılabilen badem yağım.


* Göz altı kırışıklıklarım için bir krem. Henüz çok değiller. ama başlamak lazım. Eşceğizim"Bana da al bari de, sen gençleşirken yaşlanmayayım" dedi. Yaşıtız ya biz mecbur kullanmam lazım:)



* Bunlar da çoraplarım. yumuşacık:)



*Aylık dergilerim:


*Haftasonunda kontrole gittik İstanbul'a. Bakırköy sokaklarında dolaştık biraz. Güzel güzel mağazalar vardı. Gezdik. İlk girdiğimiz dükkanda, ilk giydiğim elbiseyi alıverdim.


* bir de kitapçıya girdik. Kitap yerine konuşma kılavuzu aldım. Fransızca. Hep öğrenmek istiyordum. Bununla yapabilir miyim bilmiyorum da biraz daha heveslenirsem video falan olur bu iş:) Hadi inşallah. Ama çok güzel bir dil değil mi.Şiir gibi. Türkçem gibi olamaz tabi. Bir okuyun.
Je vous souhaite du bonheur pour aujourd'hui et poyr toujours!
Jö vu suet dü bonör pur ojurdüi e pur tujur!
Bugün ve sonsuza kadar mutluluklar dilerim!



2 yorum:

  1. :))
    elbisene bayıldım. çerçeven de çok güzel olmuş. bi de kırışıklıklarımızı boşverek ya allah ruh kırışıklığı vermesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşım:) vermesin tabi de,her bi kırışıklık önemli işte:)

      Sil