11 Ocak 2013 Cuma

Şu günlerde...

Zaman bulup yazabildim sonunda. Yeni yıla gireli ne uzun olmuş ve ben hiçbir şey yayınlamamışım. ayıp bana:) O zaman başlıyoruz. Çok bişey yapmadım, önce söyleyim de:)

                                                                      *okuyup bitirdim.


Çok beğendiğim bir kitap. Kişisel gelişim tarzında. Sürükleyici. Kitabı okuyunca bir sürü karar almaktan kendinizi alıkoyamıyorsunuz.














* bu ayki dergiler:
form sante- sağlık,fitness,beslenme üzerine. bir de hediye olarak fitness kartları veriyordu. onların cazibesine kapıldım. ve hemen başladım zaten. yeni başaldığım için çok kart kullanmıyorum ama onlar bile yetiyor şimdilik.
evim- ev,dekorasyon,yeni tarzlar.






*yeni yıl hediyelerim


makyaj çantası ve süper bir tepsi. bardak altlıklarıyla beraber.











bilekliğim de Pekcokseyindeftercisi nden. Pek güzel. Fermuardan,örmüş. Çok beğendim, çok tatlı.



 
aldığım inci boncuklar, bi sürü şey var aklımda bakalım ne ara olacak hepsi. renkli bantlar.






yeni defterim,yazılacaklar hatıralar,
notlar,yapılacaklar...
ve küçücük cam süsler, sürpriz bi yerde kullanılacaklar...






* veee tabi ki de ahşap tepsiler
 arkadaşım için yaptığım ahşap tepsi. içini açık yeşil dışını koyu yeşil boyadım. peçete dekupaj uyguladım. desen çok tanıdık:) çok beğendik bu çiçekleri ne yapalım:) kenarlarına sim geçtim ve vernikledim.



bu da kardeşim için yaptığım aynı renklere sahip tepsi. desen aynı fakat yerleştirmeyi farklı yaptım. güle güle kullansın ikisi de.
*yeni başladığım kitabım.


3 yorum:

  1. Mutlu hafta sonları. Hediye çekilişime beklerim. Sevgiyle kalın:))

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim . ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum:)

      Sil